Julavslutning

Igår kväll såg jag å Marika på filmen "American dreams", eller jag kanske ska säga "såg" .
Som vanligt somnade jag men det jag såg av filmen var ganska bra.
Imorses gav vi oss iväg för att klara av den sista skoldagen innan jul. Det var ju jättekallt ute ju!!!
Så det var ju faktiskt lite julstämmning =D
Var dock lite deppig eftersom våran superseriösa fysiklärare skulle absolut ha labb, men den blev iaf inte så jobbig =)
Sen skulle vi ner till pingstkyrkan, det var ju som sagt kalltkallt så jag och Marika tiggde skjuts med Crille. Det blev en bil full med NV3e:are. Jag, Marika, John och Oskar hoppade in i baksätet blev ganska trångt...

Julavslutningen var jättefin med massor av fina julsånger. Plus att en av rektorerna höll ett ganska fyndigt tal faktiskt!.
Tinis och Jens sjöng "En stjerna skiner i natt" de var ursöta!!!!
Efter avslutningen gick vi några klasskompisar till Dagnys för att käka Fläsk och löksås.
Det var verkligen värsta gott!!!!!!


Imorgon ska jag vara social och åka med min systeryster till Skövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback