inte långt kvar nu =D

sov ju som sagt hos Marika i natt. Vi tänkte vara lite ambitiösa å kolla på när de sköt upp rymdfärjan, jag menar det är ju ändå första svennen i rymden!
Så vi ställde alarmet på 02:40 liksom om ifall att vi skulle somna. Jag kan inte riktigt minnas om jag hörde alarmet eller inte, men rätt som det var hoppar Marika upp från sängen
 - ahh 02:49!
men vi hann typ se, eller vi fattade nog inte riktigt vad vi såg å så...var ju ganska så trötta.

Idag tog vi monsterbilen till Skövde, under resan pratade vi väl i princip bara om en sak
ÅLLYMPIADEN!
Det var ju lite på grund av den som vi gjorde skövdetrippen:P

Jag har köpt en svart glammig klänning=)
Jag och Marika ska fira nyår i glamourens tecken, wiie!

Imorgonbitti ska jag till Anna och klippa mig å färga litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback