En vanlig lördag med släktkalas

Som alltid på lördagar då jag har tänkt att sova ut och ta d lugnt, vaknar jag sådär halvnio jättepigg!
Så det var bara att hoppa upp ur sängen, käka frukost och åka till pållarna.
Det blev en ridtur med Olivia och grannen Anna, det var mkt skojsamt.

Nu har jag äntligen fått bort englands flaggorna på naglarna! De är nu fint blodröda istället.
Jag har varit på släktkalas idag, kusinen min fyller 18år!
Det var jag som satt vid ratten och körde, det kom väl ett antal kommentarer från baksätet och från pappa som satt bredvid....

Pappa: Linnéa nu kör du väldigt nära kanten
Jag: Jo jag vet...
Pappa: Du vet när det är såhär mörkt och tomt på vägen så ska du köra mer i mitten
Jag: Jo men jag är rädd att jag inte ska hinna undan ifall d kommer ngn
Pappa: "Högljudd suck" Du vet bilar blir inte släppta från himmelen!

Imorgon ska nog jag och Marika till Gbg och shoppa lite =D

Behövs lite fler julklappar och kläder.


Nu ska Ållympiadbilderna ut på pixbox =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback