En typisk Linnéa-måste-hinna-med-massor-dag

Denna hektiska dag började redan 07:15 för att jag skulle hinna med allt. Jag gungade bort sömnen ur ögonen och drog på mej löparkläderna. Slängde ett öga på termometern:
oj! 2 gradet varmt, kan det stämma? 
Jag kollade igen: näe inget minustecken.
Jag bestämde mej ändå för att ta mössa och vantar, tur var det!!!
Det var ju svinkallt ute, så när jag kom hem var jag tvungen att kika temperaturen igen, å självklart var det ju minus! Jag var nog lite trött där på morgonen.....
Efter min 40min-runda sa jag godmorgon till pållarna innan jag gick in och käkade frulle med syrran.
Så fixade vi oss iordning och tog pärlan till Skövde. Jag fixade de sista av mina julklappar, tror jag i alla fall.....får nog dubbelkolla lite sen. Olivia skulle köpa jul och nyårskläder, hon testade ett jättefint rött linne som jag tyckte va superbra!! men d tyckte inte hon riktigt då...Vi lunchade på Pims och sen var det hög tid att åka hem.
Efter lite åkande fram och tillbaka, upp och ner, i parkeringshuset så lyckades jag se 054 och 055 i rätt ordning och allt =P
På den långa 20min-resan hem så lyckades jag somna, för väl hemma var det ingen ro och vila. Nej då var det stallets tur, vi grejsade och åkte iväg för att ha lektion.

Ja, det var min aktiva dag=)
Kvällen ska bara vara slapp, jag och syrran ska kika på film.

Mysigaste jullåten:
  Julgröten - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback