danföredanföredopparedan

Jag och Marika var i gbg och trängdes med ALLA andra som var där och julhandlade igår. Jag hade endast en julklapp kvar att köpa så d var skönt. Vi hade bara tre timmar på oss men det var faktiskt helt lagom, vi behövde inte ens springa till tåget! och vi stod ett bra tag på NK och funderade på om tomten var en docka eller ej, haha jag kan säga att han var på riktigt!

Idag har jag julstökar, eller städat kanske är mer rätt ord. Det blir jättefint och ganska kul med kommentarer från Olivia som:
" Var ska den här jäkla mattan va?.......jaha det var visst en duk!"
Så har jag öppnat första julklappen, den var från Tinis och jättekul!
Sen skulle Olivia och Vickan på personalfest så då fick jag övningsköra till Lundsbrun och på vägen hem handlade jag och mamma lite så att jag kunde fixa den sista lilla detaljen till Marikas julklapp.

Hon ska nog komma hit en snabb sväng imorgon så vi kan God jula varandra. wiie!!

Jag har kommit på värsta bra rimmet till klappen, det är jättekul!!!


Jag och pappa sprang en sväng förut, shit va kämpigt det var!!! men det var rekordtid!

Nu ska jag göra fina paket!


Kommentarer
Postat av: Vigge

Men hallå? Danföredanföre är ju idag!?! jag träffade marika på PA:s, hon skulle jobba till 21?

Hon har en dubbelgångare =O

2006-12-23 @ 00:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback