äntligen fredag

Nu är den äntligen här, den välbehövda fredagen!
Veckan har verkligen gått jättefort men det har ju inte varit direkt mkt sömn.

Imorses skulle jag ta bort färgen på mina otroligt snygga (inte) naglar, men det var väldigt tomt i acetonflaskan, Så jag fick stolt gå runt med mina englandsflaggs-färgade naglar idag igen..
På spec. idh. spelade vi basket som uppvärmning, Malin, Hanna och jag mot grabsen. Vi tog starkt ledningen men sen kan man ju kanske säga att vi sackade lite.... =P
Killarna bara klagade på att vi spelade för hårt och oschysst, men vem var det som hade blodigt ben sen??? (jag)
Syrran var snäll och hämtade mej med "the white pearl" så jag slapp sitta å tröka i skolan och vänta på bussen.

Förut var jag tvungen att  höja mysfaktorn lite så jag drack glögg och kikade på julkalendern =)

Jag tror att jag har gjort bort mej jättejättemkt! Usch vad hemskt det känns, men egentligen borde det inte störa ngn så väldans. Det konstiga är väl att jag kanske känner så själv. Det är ganska förvirrat nu...


Ska nog ring och skvallra lite med Marika nu =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback