7 December

Jaha, då har också jag vågat mig på det här med att blogga.
Jag har allt gått och funderat på det ett tag nu, och idag råd frågade jag Marika.
Lustigt nog tänkte hon precis fråga mig samma sak så nu gör vi det samtidigt =)

I morses var sängen sådär jätteskön som den är ibland, så jag stängde av väckarklockan, vände mig om, drog upp täcket till hakan. En liten stund kan man ju ligga och dra sig, men va nära det var att jdet gick riktigt illa. För när man bor som jag bor så FÅR man inte missa bussen, det blir väldigt jobbigt iaf när man har Nationellt Kursprov i Matte D direkt på morgonen.

Från kl.08-12 satt jag i den kalla aulan och tänkte så det knakade, det gick nog ganska bra tror jag. Hoppas jag!
Så skönt att det är över nu, jag skas nog inte ens titta på matteboken på ett tag.

Tinis skjutsade hem mig i ByggareBob-bilen, det var väldigt snällt =)
Så jag slapp sitta och vänta på den sega bussen!

Tänkte ge mig ut på en joggingtur förut att få liv i mina ben efter Harriträningen igår, men jag ångrade mig när jag hade öppnat dörren. Jag hade ju förmodligen blåst bort ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kostar det något att blogga?
tacksam för svar!

2006-12-07 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback